Байланыс орталығының бизнеске арналған қызметтері

- Сататын сценарийлер жазамыз
- Сіздің талаптарыңыз бойынша базаны таңдаймыз
- CRM-мен интеграцияланамыз
- Барлық кезеңдерде операторлардың жұмысын бақылаймыз
- Егжей-тегжейлі есептер ұсынамыз
9
Нарықта жыл
IKS-Consulting зерттеу деректері бойынша танымал 10 байланыс орталықтарының қатарына кіреміз
1800
маман
1500
іске асырылған жоба
2
Қазақстанда алаңша
8 717 227 89 00
info@smter.kz
Байланыс орталығының қызметтері
Байланыс орталығы қызметтерінің толық ауқымын көрсетеміз. 1500-ден астам сәтті жобаларды іске асырдық.
  • Жедел желісі
    • Виртуалды хатшы
    • IVR-мәзір
    • Қызу желі
    • Тапсырыстарды қабылдау және ресімдеу
    • Қабылдауға жазу
    • Брондау сервисі
  • Телемаркетинг, телефон арқылы сату
    • Тауарлар мен қызметтерді сату
    • Ақпараттандыру
    • Жаңа клиенттерді іздеу және тарту
    • Қолданыстағы база бойынша сату
    • Іс-шараларға шақыру
    • Сауалдар мен сауалнамалар
  • Техникалық қолдау, IT-аутсорсинг
    • Техникалық қолдаудың бірінші және екінші желісі
    • Өтінімдерді үйлестіру және тапсырмалардың орындалуын бақылау
    • Қолдаудың келесі деңгейлеріне тапсырмаларды күшейту
  • Дауыстық роботтар және чат-боттар
    • Тауарлар мен қызметтерді сату
    • Сауалдар жүргізу
    • Клиенттерді тарту
    • Өтініштерді қабылдау және өңдеу
  • HR-аутсорсинг
    • Жұмысқа орналастыру бойынша кіріс сұрауларды өңдеу
    • Берілген өлшемшарттар бойынша кандидаттарды бастапқы іріктеу
    • Түйіндеме базаларын өңдеу
    • Рекрутингтік порталдарда және әлеуметтік желілерде бос жұмыс орындары туралы ақпаратты орналастыру
    • Лайықты үміткерлердің түйіндемесін табу
  • Бизнес-шешімдер
    • Контентті модерациялау
    • Сапаны бақылау
Өтініштерді қабылдаймыз және өңдейміз
Біз көп арналы клиенттік сервисті телефон арқылы, чаттар мен мессенджерлерде 24/7 қолдаймыз.
  • Көпарналылығы
    Телефон арқылы,әлеуметтік желілерде, мессенджерлерде,электрондық пошта, онлайн чат арқылы сұраныстарды қабылдаймыз.
  • SLA сәйкестігі
    Негізгі көрсеткіштерді онлайн қадағалаймыз. Көптеген жобаларда біз 80/20 SL (қызмет деңгейі) ұстанамыз, өтініштердің 80% алғашқы 20 секундта қабылдаймыз.
    Жобадағы KPI сіздің бизнесіңіздің талаптары негізінде белгіленеді.
  • Байланысты автоматтандыру
    Біз операторларды жобада жұмыс істеуге мұқият дайындаймыз, өнімділікке және дағдыларға үйретеміз. Желіде жұмысқа кіріспес бұрын, операторлар тестілік қоңырауларды тапсырады.
  • Толық есеп беру
    Күн/апта/ай бөлінісінде жоба бойынша есептер дайындаймыз
    Есептерді поштаға жібереміз, негізгі KPI және қоңырау жазбалары бар жеке кабинетке қолжетімділік ұсынамыз.
Клиенттерді тартамыз, қолданыстағы база бойынша сатуларды көбейтеміз
Сіздің талаптарыңыздың негізінде қоңырау шалуға арналған базаны таңдаймыз: заңды тұлғалар, жеке тұлғалар, жынысы, жасы, табыс деңгейі, тұрғылықты жері.
Тәжірибелі сценаристер сататын диалогтың скриптін жазады немесе сіздің сценарийіңізді пысықтап, толықтырады. Стандартты сценарийде өнім туралы ақпарат, сұрақтарға жауап беру және қарсылықтарды пысықтау нұсқалары, кеңестер, еске салулар және дайын жауаптардың нысандары бар.
Жобаны бастамас бұрын мақсатты лидтердің өлшемшарттарын анықтаймыз. Сізге тек шынымен қызығушылық танытатын клиенттерді береміз.
КҰ және SMS жіберу
Базаны таңдау
Сататын сценарий жазу
Тек мақсатты лидтерді беру
Хатшыларды айналып өту
Тәжірибелі операторлар
Лидтерді жылдам беру
Өз клиенттеріміз үшін
2 трлн. теңгеден астам табыс таптық
Қоңырауларды жазу және бақылау
Іске асырылған жобалардың үлгілері
Қазақ телеком-компаниясы үшін жаңа клиенттерді тарту және қолданыстағы база бойынша (заңды тұлғалар) ARPU-ны ұлғайту
2 000
заңды тұлғалар базасы
13%
түрлендіру
ARPU
106
жаңа клиент тапсырыс берушіге тапсырылды
Нәтижелер
Компания туралы
Танымал қазақ телеком-компаниясы, ол нарықта 1998 жылдан бері жұмыс жасап келеді.

Компания ұялы және тіркелген телефония, халықаралық және қалааралық байланыс, деректерді беру, сымсыз технологиялар негізінде Интернетке қол жеткізу, талшықты-оптикалық қолжетімділік, Wi-Fi, сондай-ақ үшінші және төртінші буын желілері.


Біз не істейміз
- Суық база бойынша заңды тұлғалар арасында жаңа клиенттерді тартамыз
- Қолданып жатқан абоненттердің ARPU-сын көбейтеміз

Жобаның ерекшеліктері
Қазақстанның миллиондық қалаларында жұмыс істейтін заңды тұлғалардың 2000 байланысын жинадық.

Біздің міндетіміз
Басшыға шығу, корпоративтік ұялы байланыс пен интернеттің пайдасы туралы айтып беру, сұрақтарға жауап беру, қарсылықтарды пысықтау және қызығушылықты анықтау.
5.3%
Суық база бойынша жаңа клиенттерді тарту бойынша Конверсиясы
Қазақ телеком-компаниясы үшін жаңа клиенттерді тарту және қолданыстағы база бойынша (заңды тұлғалар) ARPU-ны ұлғайту
2 000
заңды тұлғалар базасы
13%
түрлендіру
ARPU
106
жаңа клиент тапсырыс берушіге тапсырылды
Нәтижелер
Компания туралы
Танымал қазақ телеком-компаниясы, ол нарықта 1998 жылдан бері жұмыс жасап келеді.

Компания ұялы және тіркелген телефония, халықаралық және қалааралық байланыс, деректерді беру, сымсыз технологиялар негізінде Интернетке қол жеткізу, талшықты-оптикалық қолжетімділік, Wi-Fi, сондай-ақ үшінші және төртінші буын желілері.


Біз не істейміз
- Суық база бойынша заңды тұлғалар арасында жаңа клиенттерді тартамыз
- Қолданып жатқан абоненттердің ARPU-сын көбейтеміз

Жобаның ерекшеліктері
Қазақстанның миллиондық қалаларында жұмыс істейтін заңды тұлғалардың 2000 байланысын жинадық.

Біздің міндетіміз
Басшыға шығу, корпоративтік ұялы байланыс пен интернеттің пайдасы туралы айтып беру, сұрақтарға жауап беру, қарсылықтарды пысықтау және қызығушылықты анықтау.
5.3%
Суық база бойынша жаңа клиенттерді тарту бойынша Конверсиясы
Нәтиже үшін тауар сатушыларды маркетплейспен ынтымақтастыққа тарту
4 460
Байланыс өңделді
4%
жоба бойынша конверсия
Нәтижелер
Компания туралы
Қазақстанның ең ірі маркетплейсі, онда мыңдаған кәсіпкерлерден 11 миллионнан астам тауар сатылады.
Біз не істейміз
- Қазақстанда түрлі тауарлар топтарының сатушыларынан тұратын база қалыптастырдық
- Біз мүдделі клиенттерді анықтаймыз және оларды маркетплейске жібереміз

Жобаның ерекшеліктері

- Сатушылардың байланыс базасын сегменттерге сәйкес с таңдадық: киім мен аяқ киім, үйге арналған тауарлар, саяжай үйіне арналған тауарлар, косметика, тұрмыстық техника.

- Біз басшыға шығамыз, бизнеске арналған маркетплейстің мүмкіндіктері туралы әңгімелестік, мүдделі адамдарды анықтаймыз және оларды тапсырыс берушіге береміз.

- Конверсияны арттыру үшін жобаға ұқсас жұмыс тәжірибесі бар операторлар тартылды.

183
Өтінім маркетплейске берілді
Топтамалар шеңберінде телеком-компаниясының қолданыстағы абоненттеріне сим-карталарды қосымша сату: қалалық телефон + ШПД + ұялы байланыс/қалалық телефон + ШПД + ТВ
1,2 млн
абонент өңделді
180 970
өтінім ресімделді
Нәтижелер
Компания туралы
"Қазақтелеком" АҚ - Қазақстанның ірі телекоммуникациялық компаниясы, ұлттық байланыс операторы мәртебесіне ие. Негізгі кеңселер Астана және Алматы қалаларында, өңірлік өкілдіктер - Қазақстанның барлық бөліктерінде орналасқан

Біз не істейміз
Біз клиенттің қолданыстағы абоненттеріне қызметтердің қосымша пакеттерін сатамыз: қалалық телефон, ұялы байланыс, интернет және тв.

Жобаның басында конверсия 8% құрады. Кейіннен біз конверсияны ұлғайту бойынша кешенді жұмыс жасадық: сценарийді жеңілдеттік, барлық тарифтік жоспарлар үшін кешенді презентация әзірледік, операторлармен тұрақты жұмыс жүргіздік. Конверсия 15% - ке дейін өсті.

15%
жоба бойынша конверсия
65%
сим-карталарды белсендіру бойынша конверсия
Ұялы байланыс операторының клиенттерінен тәулік бойы кіріс өтінімдерді қабылдау: ұялы телефондар мен sim-карталарды тіркеуге көмек
24/7
жедел желінің жұмыс уақыты
13 000
қоңырау жедел желіде айына өңделеді
Нәтижелер
Компания туралы
"Кселл" АҚ - мобильді дауыстық байланыс, қысқа хабарламаларды беру қызметтерін, мультимедиялық хабарламалармен алмасу, мобильді контентке қол жеткізу сияқты қосымша қызметтерді (VAS), сондай-ақ деректерді беру, оның ішінде Интернет желісіне қол жеткізу қызметтерін ұсынады. 2021 жылдың соңындағы жағдай бойынша "Кселл" абоненттік базасы 7 961 млн пайдаланушыны құрады.
Біз не істейміз
Клиенттерге ұялы телефондарды тіркеуге, клиенттің деректерін тіркеуге қатысты мәселелер бойынша кеңес береміз.

Біз қандай салаларда көмектесеміз:
  • Ұялы телефонды қалай тіркеуге болады;
  • Тіркеу не үшін қажет;
  • IMEI коды дегеніміз не;
  • Балалардың телефондарын қалай тіркеуге болады;
  • Шетелдік тұлғаға, туристке ұялы телефонды тіркеу қажет пе;
  • Қандай жағдайларда тіркеуден бас тартуға болады және т. б.


SL 80/20
жобадағы қызмет деңгейі
Ұялы байланыс операторының клиенттерінен тәулік бойы кіріс өтінімдерді қабылдау: ұялы телефондар мен sim-карталарды тіркеуге көмек
24/7
жедел желінің жұмыс уақыты
13 000
қоңырау жедел желіде айына өңделеді
Нәтижелер
Компания туралы
"Кселл" АҚ - мобильді дауыстық байланыс, қысқа хабарламаларды беру қызметтерін, мультимедиялық хабарламалармен алмасу, мобильді контентке қол жеткізу сияқты қосымша қызметтерді (VAS), сондай-ақ деректерді беру, оның ішінде Интернет желісіне қол жеткізу қызметтерін ұсынады. 2021 жылдың соңындағы жағдай бойынша "Кселл" абоненттік базасы 7 961 млн пайдаланушыны құрады.
Біз не істейміз
Клиенттерге ұялы телефондарды тіркеуге, клиенттің деректерін тіркеуге қатысты мәселелер бойынша кеңес береміз.

Біз қандай салаларда көмектесеміз:
  • Ұялы телефонды қалай тіркеуге болады;
  • Тіркеу не үшін қажет;
  • IMEI коды дегеніміз не;
  • Балалардың телефондарын қалай тіркеуге болады;
  • Шетелдік тұлғаға, туристке ұялы телефонды тіркеу қажет пе;
  • Қандай жағдайларда тіркеуден бас тартуға болады және т. б.


SL 80/20
жобадағы қызмет деңгейі
Жобаны Smarter-ге сеніп тапсырудың себептері
  • Меншікті бағдарламалық шешімдер
    Қоңырауларды автоматтандырумен байланысты мәселелердің басым көпшілігін шешетін меншікті бағдарламалық кешен әзірледік. Үшінші тарап шешімдерінен тәуелді емеспіз, біз теңшеулерге икемділікпен қараймыз, жаңа функцияларды жылдам енгіземіз және барлық жүйелердің жұмысын қолдаймыз.
    Белгілі CRM жүйелерінің басым көпшілігімен ақпарат алмасуды теңшей аламыз.
  • Сценаристер, жаттықтырушылар, сапаны бақылау талдаушылары командасы
    Әр жобада кәсіби мамандар командасы жұмыс істейді: жоба менеджері, сценарист, сапаны бақылау талдаушылары, жаттықтырушы, әзірлеушілер. Тапсырмаларды сауатты бөлудің арқасында жобаларда жоғары нәтижелерге қол жеткізіледі.
  • Барлық кезеңдердегі операторлардың жұмысын бақылау
    Біз қоңырауларды тыңдаймыз және бағалаймыз, жобаны бастамас бұрын операторлардың білімін тексереміз, KPI қадағалаймыз.
  • Нәтиже үшін жұмыс
    Көптеген жобаларда біз нәтиже үшін жұмыс істейміз. Сіздің жобаңыздағы жұмыс құнын бағалау үшін, сайтта өтінім қалдырыңыз.
Жобаны дайындау кезеңдері
Мақсаттар мен міндеттерді анықтаймыз, техникалық теңшеулер жасаймыз
Сіздің жобаңыз үшін дербес менеджер бөлінеді, жоба бойынша барлық байланыстар дербес менеджер арқылы жүргізіледі.
Менеджер сізден жоба бойынша барлық қажетті ақпаратты алады және жұмыс тобының алдына міндеттер қояды.
Техникалық мамандар барлық жүйелерге теңшеу жүргізеді: телефония, есеп беру, интеграция, жеке кабинет.
Сценарий дайындаймыз
Тәжірибелі сценарист сіздің әзірлемеңізге, компания мен өнім туралы ақпаратқа сүйене отырып, мәнерлі сөйлесу алгоритмін жазады және оны тестілейді.
Операторларды оқытамыз
Сіздің жобаңызды жүзеге асыру үшін жеткілікті біліктілігі бар операторларды бөлеміз. Жаттықтырушы барлық материалдарды зерделейді, бөлінген қызметкерлерге өнімді оқыту дайындайды және жүргізеді.
Біз операторлардың дайындығын бағалаймыз және жобаны іске қосамыз
Желіге отырар алдында операторлар аттестатиялық қоңыраулар тапсырады. Бұл оператордың өнімді білуін, қарсылықтарды өңдеуін, нанымдылығын тексерудің маңызды кезеңі. Қоңырау нәтижесі бойынша оператор не жұмысқа жіберіледі, не қосымша оқуға жіберіледі.
Біздің операторлардың диалогтарының жазбаларын тыңдаңыз
Салалық шешімдер
Телекоммуникациялық компаниялар
Банктер

Сақтандыру, заңгерлік,
консалтингтік компаниялар

Сауда компаниялары

Медициналық орталықтар

Тренингтік компаниялар, онлайн курстар
Мұнда жоба бойынша барлық маңызды ақпарат орналасады: қоңыраулардың жазбалары және жобаның негізгі көрсеткіштері: қоңыраулар саны, олар бойынша мәртебелер.
Барлық көрсеткіштерді бақылау
Жеке кабинетте
Біздің клиенттердің пікірлері
2013 жылдан бастап бізге 1500 клиент өз міндеттерін сеніп тапсырды
Нысанды толтырыңыз, біз сізге коммерциялық ұсыныс жібереміз
Өтінімді жіберу арқылы сіз дербес деректерді өңдеуге келісім бересіз.